14 września 2012

Plum... Plum... Plum...

Dziś - tak jak obiecywałam - śliwkowo. Szmat czasu temu ciemny fiolet był kolorem większości swetrów i tunik w mojej szafie, co jak można się domyślić poskutkowało długotrwałym obrzydzeniem. Strajk trwał dobrych parę lat. Aż do teraz. Przeprosiłam śliwkowy, ale żeby historia się nie powtórzyła, poza dwoma ciuszkami (które w dzisiejszym poście) z rzeczy śliwkowych posiadam jedynie płaszcz i powidła (mniaaam) :-)
Zostawiam Was z fotkami i idę na wojnę o buty. Swoją drogą polecam. Nareszcie konkurs inny niż: "Napisz dlaczego to właśnie Ty powinnaś wygrać nasze buty". Tu przynajmniej wiem, że coś zależy ode mnie :-) KLIK


P.S. Nie wytrzymałam... Kupiłam kurtkę z Mango :p Przy okazji wpadł mi w ręce fajny biały t-shirt z czarnym motywem (Reserved).

Jak zawsze czekam na Wasze opinie i rady. Zachęcam również do polubienia mojego profilu na Facebooku :-)


















koszula/schirt - River Island
spodnie/pants - Tally Weijl
naszyjnik/necklace - H&M
zegarek/watch - River Island
szpilki/heels - H&M


Zapraszam również na mój profil na Lookbooku KLIK.

7 komentarzy:

  1. Śliczna koszula i naszyjnik ;)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci kochana i czekam na Twojego posta! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę ;) wiele moich koleżanek mówi, że nie wyobraża sobie jazdy samochodem w płaskich butach - ja natomiast nie wyobrażam sobie jazdy w obcasach. Dla mnie to tragedia ;p Lubię czuć się bezpiecznie a jak mam na sobie szpilki bądź inne tego rodzaju wysokie buciki to nie jestem za siebie zbyt pewna - mimo, że uważam się za dobrego kierowce. Od kiedy mam prawko ani razu nie złapała mnie policja, nie miałam wypadku i nie dostałam mandatu ;)

    Bardzo dziękuję za miły komentarz i opinię ;) zaszalej z bordo bo to jeden z hitów tej jesieni, na pewno było by Ci w tym kolorku dobrze.

    Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawde cudowny zegarek, chyba pora sobie taki sprawic choc osobiscie wole srebro, super look :)

    OdpowiedzUsuń
  5. koszula z tym naszyjnikiem to idealny duet ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.