16 września 2013

Boho Style: Orsay Dress & Stradivarius Boots



Tradycyjnie, jak co roku, nieproszeni goście powoli schodzą się do mojego domu. Katar przepycha się w drzwiach z bólem gardła, a gęsia skórka już na dobre opanowała okolice przedramion, ud oraz łydek. Poranki i wieczory są na tyle zimne, że wcale nie pogardziłabym czapką i rękawiczkami. W akcie desperacji zaczęłam już nawet oglądać w sieci zimowe kurtki :) Jednak gorąca kąpiel sprowadziła mnie na ziemię i odpędziła mroźne myśli w mgnieniu oka. 


Moje nogi bezwstydnie obnażają się przed Wami chyba po raz ostatni w tym roku. Będę je teraz skrzętnie ukrywać pod milusimi rajtuzami i grubymi spodniami. Zamierzam również ogrzewać Was i siebie ciepłymi i dostojnymi barwami jesieni. Kilka tegorocznych must have'ów już radośnie dynda na wieszaku. Niebawem Was z nimi zapoznam :)









sukienka/dress - Orsay
botki/boots - Stradivarius
okulary/sunglasses - Mango
bransoletki/bracelets - Allegro
torba/bag - Allegro


Boho Style: Orsay Dress & Stradivarius Boots - MODNAPOLKA.pl


10 komentarzy:

  1. Fantastyczna sukienka, fajnie wygląda z botkami, a najlepsza dla mnie torba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że do mnie tacy nieproszeni goście nie przyjdą.
    Super wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  3. całość perfekcyjna, nic bym nie zmieniła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super zestaw. już tęsknie za tą pogodą ;(

    w wolnej chwili zapraszam do odwiedzin mojego bloga. może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna sukienka, dodatki tworzą świetny klimat

    OdpowiedzUsuń
  6. widze ze tez lubisz sklep orsay ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie przepadam, ale moja mama bardzo lubi, więc często jej towarzyszę. Oprócz tej kiecki mam stamtąd chyba tylko jedną rzecz ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.