02 stycznia 2014

GOOD BYE 2013



Nowy rok! Nowe plany. Nowe wyzwania. Nowe marzenia. Życzę Wam wytrwałości w dążeniu do celu. By wraz z 2013 rokiem odeszły smutki, zmartwienia i niepowodzenia. Szczęścia w życiu osobistym i sukcesów zawodowych! 


Dziękuję za wspólnie spędzony rok, za każde odwiedziny, komentarz, okazaną pomoc oraz cenne rady. Paradoksalnie to Wy tworzycie tego bloga i dzięki Wam ma on rację bytu. Dziękuję, że jesteście i jednocześnie zapraszam do pozostania ze mną w nowym 2014 roku.

A jeśli mi pomożecie, zacznie się on bardzo pomyślnie. Otrzymałam pierwszą obiecującą propozycję współpracy, na której skorzystacie również Wy. Myślę, że jeszcze w styczniu na blogu oraz facebooku pojawi się konkurs ze świetnymi nagrodami. Także trzymajcie rękę na pulsie i zaglądajcie jak najczęściej, a w między czasie udostępniajcie mój fanpage KLIK. Im więcej Was będzie, tym częściej będę miała możliwość organizowania dla Was rozdań ;-)

Tymczasem zdjęcia z serii "przeżyjmy to jeszcze raz", czyli moje propozycje zestawów z całego 2013 roku. Który z nich podoba Wam się najbardziej?




















37 komentarzy:

  1. I really liked your style! Would you like to follow each other?
    Have a great year! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowności w nowym roku kochana!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, widzę moją kamizelkę z Reserved na czwartym zdj..:)
    pozdrawiam, Cleo

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stylizacje. Najbardziej podobają mi się te z drugiego rzędu.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne zestawy! Oby to był dla Ciebie dalej tak owocny rok! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. happy 2014 ! :) dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zestawy, ciężko stwierdzić który najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Udane zestawy! Podobają mi się! :D

    Zapraszam Cię do wspólnego obserwowania oraz polubienia FP - a zrobię to samo :)

    www.veronikaisaddicted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Co za róznorodność :)
    Wspaniały wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zestawy :)
    Przygarnęłabym wiele rzeczy z Twojej szafy ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      A propos tego, co napisałaś, zapraszam tutaj: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.470914313029176.1073741826.248875348566408&type=3

      Usuń
  11. Ile tu stylizacji i każda swietna:) jestem tu pierwszy raz ale zostaje na dluzej:) a co do woskow to jak na razie wypalilam polowki z dwoch zapachow i zapach jest tak intensywny ze co raz musze gasic tea lighty:) juz niedlugo recenzja pierwszych zapachow wiec zapraszam moze znajdziesz jakis zapach dla siebie:) fajny blog, oczywiscie obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. O proszę, widzę, że zdjęcia robione również w okolicach Lublina :)
    Piękne stylizacje :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. sporo się działo przez ten ostatni rok!
    same fajne outfity!
    oby 2014 był równie śliczny jak mijający rok! ;*

    całusy!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne modowe podsumowanie roku ! ostatnia stylówka z pierwszego rzędu <3 ! ...jej właśnie weszłam do sklepu i się zdziwiłam , jeszcze jak ładowałam post kurtka była , a tu proszę wyprzedana ale może jeszcze będą mieli ten model

    Wszystkiego Naaaaaj w 2014 !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Te kurtki sprzedają się jak świeże bułeczki i nie ma co się dziwić, bo są piękne!

      Usuń
  15. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Twoje zestawy są fantastyczne, Ty jako osoba również;)
    Czykam na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne zestawy. Nie wiem sama, które najlepsze. ; >

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się Twój styl:)3 i 36 mega :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Fajny zbieg okoliczności. Właśnie przeglądałam Twojego bloga, kiedy "przyszedł" komentarz od Ciebie :)

      Usuń
  18. Super zestawienie outfitów. Masz świetny styl ;)
    Dziękuję i Tobie również życzę wszystkiego, co najlepsze w Nowym Roku.
    Obserwuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystkie zestawy sa ciekawe i rozne ! swietnie! oby tak dalej w 2014 <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne zdjęcia! *o*
    Masz ochotę na wspólną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  21. Doskonałe podsumowanie i świetny styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, stylizację na prawdę piękne, takie kobiece i subtelne! <3 Można dużo podpatrzeć i się nauczyć.;) Tobie też wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku.;) Nie było mnie z Tobą w 2013 roku ale w 2014 będę pod każdym postem, nie mogę się doczekać.;* Obserwuję.:* Ale nie ukrywam będzie mi miło ja również zaobserwujesz mojego bloga.;) No chyba, że Ci się nie podoba to nie musisz.:*
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. mam wrażenie, że przez cały rok się "rozwijałaś" w temacie mody, bo te ostatnie podobają mi się najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale przecudowne stylizacje :) Kobiece i świetny styl *_* Tobie też wszystkiego w Nowym Roku 2014 :)
    Pozdrawiam Cię <3
    Ps.Bardzo Dziękuję za Komentarz :)
    Alexsa

    OdpowiedzUsuń
  25. Prowadzisz naprawdę rewelacyjny blog, piszesz ciekawe tematyczne posty, dodajesz magiczne zdjęcia i jesteś przede wszystkim piękna– czego chcieć więcej? Z chęcią obserwuję (bloglovin + GFC) I czekam na więcej!

    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  26. wszystkie stylizacje wyglądaja bardzo ciekawie;)
    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli ci sie spodoba;)
    >>> www.redlips-evelinafashion.blogspot.com
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej! ;)) Dziękuję za miły komentarz na moim blogu. Tobie również życzę, aby wszystkie Twoje marzenia spełniły się w 2014 roku oraz żebyś zrealizowała swoje plany na ten rok ;)) Piękne stylizacje! Szczególnie wpadła mi w oko spódniczka z trzeciego zestawu i sama pozytywnie się sobie dziwię, bo zazwyczaj trzymam się z dala od różu i pochodnych dla niego kolorów, ale ta jest cudowna! Po prostu się w niej zakochałam <3 To może i dobrze, że przekonałam się do tego koloru, bo właśnie króluje w świecie mody. Gratuluję współpracy, obserwuję i z niecierpliwością czekam na konkurs ;))

    Buziaki i uściski,
    Marentora :)
    www.marentora-everdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje Anette! Świetny blog, pisany z pasją i pazurem - zaglądam namiętnie, kiedy tylko czas mi pozwala. :) Przy okazji wszystkiego dobrego w Nowym Roku, spełnienia marzeń, sukcesów na polu prywatnym oraz zawodowym, a także spokoju i pogody ducha. :)

    Odpowiadając na Twoje pytanie z postu, chyba miałabym problem z wybraniem jednego faworyta, bo każdy prezentuje się świetnie. Czarnym koniem są na pewno: 2, 5, 25, 27, 28, 51, 52, 61 i 62 za miodny całokształt. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa... Ty tutaj??? Dzięki Kamila! Strasznie mi miło :D Tobie również wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

      Usuń
  29. wow same świetne zestawy! każdy ma cos w sobie, pozdrawiam serdecznie:*)))

    OdpowiedzUsuń
  30. super stylizacje!
    od dzisiaj będę do Ciebie zaglądać i się inspirować:)

    pozdrawiam i obserwuję :)
    http://felicitousdress.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.