28 maja 2014

STYL MARYNARSKI + WYNIKI ANKIETY



Nadejszla wiekopomna chwilla... czas najwyższy na wyniki ankiety. Muszę przyznać, że byliście dość jednomyślni, a przy tym bardzo pazerni. Dać Wam palec, to bierzecie całą rękę ;-)  No nieładnie, naprawdę... :p Niewielu zdecydowało się na wybór jednej z proponowanych odpowiedzi. Większość wybierała po kilka i w rezultacie wyszło, że chcecie prawie wszystko!


Niespodzianką nie był fakt, że jest ze mną więcej kobitek, jednak panowie też się przyznali do zaglądania na bloga. Miło ;-) Większość z Was jest w przedziale wiekowym 24-30 lat, natomiast tych nieco młodszych i nieco starszych jest mniej więcej po równo. Trafiliście tutaj głównie dzięki Facebookowi oraz komentarzom, które zostawiam na innych blogach. Pozytywnie zaskoczył mnie fakt, iż jednak w zdecydowanej większości czytacie moje wypociny, a nie tylko oglądacie fotki. Cieszę się z tego tym bardziej, że pisanie to moja mocna strona - w przeciwieństwie do gadania. I tutaj właśnie moja radość się kończy, bo Wy cholera chcecie filmiki! Aaaaa!!! #przerażeniewoczach

Tematyka postów (stylizacje) Wam odpowiada, natomiast prawie wszystkich interesuje również codzienność i moje życie prywatne... U la laaaa! Grubo :-) Spodobał Wam się cykl 7 dni 7 stylizacji, a propozycja pokazywania jednej rzeczy w kilku zestawach oraz posty kosmetyczne zdobyły taką samą, jednak już nieco niższą liczbę głosów.

No i przechodzimy do filmików. O ja głupia, po co mi to było :p  Jak już mówiłam, chcecie wszystko. Prawie po równo. Łeb w łeb idą filmiki z serii Moje hity i kity oraz Haul zakupowy. Drugie miejsce ex aequo zajęły Get ready with me; Kosmetyki, których używam oraz OOTD/OOTN. Tylko jedna osoba uznała, że filmiki są zbędne - w imieniu mojej wrodzonej nieśmiałości dzięki Ci dobry człowieku :p

Przekazaliście mi również swoje spostrzeżenia i uwagi, które na pewno rozważę. Było też kilka odpowiedzi zabawnych oraz kilka zaskakujących. Pojawiło się wiele miłych, dających kopa do działania słów i ciekawe pytania. Bardzo dziękuję wszystkim tym, którzy poświęcili kilka minut. Ci, którym się nie chciało, będą zdani na decyzję ludu głosującego ;-)

No to co? Szykują nam się małe zmiany ;-) Postaram się sprostać Waszym wymaganiom w miarę możliwości i na ile mi czas pozwoli. Ale pomalutku. Dziś jeszcze po staremu, czyli stylizacja. Tym razem wracam do trendu, który przewija się w świecie mody regularnie. Biel, granat, paski, czyli "yo no soy marinero, soy capitan" ;-) Ahoj załoga! Żeglujemy dalej ;-)


Dzięki jeszcze raz!!! Buziaki :*












 t-shirt - Dorothy Perkins (sh)
spódnica/skirt - Pull And Bear
buty/shoes - Pull And Bear
plecak/bagpack - Stradivarius
zegarek/watch - River Island

20 komentarzy:

  1. Ale cudnie wyglądasz! Motywy marinistyczne w najlepszym wydaniu.

    Co do filmików, to ja byłam ta przeciw. I to nie dlatego, że nie chciałabym Cię zobaczyć w ruchu, bardziej na żywo, ale po prostu nie mam jak filmików oglądać. Blogi przeglądam, jak dziecko lub dzieci śpią, a wtedy głos w lapku wyłączony. Poza tym wolę zdjęcia, mają magię łapania chwili.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu. Miło, że dołączyłaś do mnie również na Facebooku ;-) Zdjęcia będą - niezależnie od filmików. A gdybyś jednak chciała posłuchać kiedyś mojej paplaniny, zawsze możesz zaopatrzyć się w słuchawki ;-)

      Usuń
  2. wow, świetnie wyglądasz!! super Ci w takiej fryzurce :) Czekam na filmiki!:) :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba, świetny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz pięknie, zestaw jest po prostu idealny, aż chciałoby się pobiec na przystań i wskoczyć w pierwszą lepszą łódkę i odpłynąć w stronę słońca hihihi
    ja też czytam Twoje "wypociny" i dopisuję do osoby, która uważa, że filmiki są zbędne, może dlatego że wolę czytać niż słuchać dziwnie skleconych zdań ;) ale Twoje na pewno będą fajne i na pewno fajnie się będzie Ciebie słuchało, tak samo jak fajnie się czyta co piszesz :)))

    no dobra posłodziłam i uciekam :*

    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ;-) No taka ilość cukru przed snem nie jest wskazana, ale co tam. Zjadłam ze smakiem ;-) Dzięki śliczne! Postaram się nie zawieść.

      Usuń
  5. bardzo fajny zestaw, cudna spódniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chyba tez muszę zrobić taką ankiete ;)
    Ja tam lubię zawsze do ciebie zglądać, po prostu lubię Cię i podobasz mi się ;))
    Bez podtekstów oczywiscie :)
    Wygłądasz fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz, rewelacyjne zdjęcia :) pomysl z ankietą bardzo trafny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zestaw. Wszystko idealnir ze soba współgra. A w plecaku sie zakochalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytając tekst i oglądając zdjęcia dochodzę do wniosku, że jesteś mega pozytywną osobą :)
    Czekam na filmiki w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam od zawsze styl marynarski <3 , jest dla mnie taką samą klasyką jak np.mała czarna :) Tylko u Ciebie brakuje mi wiecej czerwieni,bo biel, granat i czerwień najbardziej kojarzą mi się "marynarsko" :) Czerwony widzę masz na ustach, ale mam niedosyt tego koloru w tej sytlizacji w dodatkach chociaż. :D :) poza tym super i pozytywnie :):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt. Następnym razem zaproponuję coś z dodatkiem czerwieni ;-) :*

      Usuń
  11. Adorable look! I love the striped top with the simple white skirt. :)

    classypeach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja napisałam,że filmiki są zbędne,nie ma za co;)Mi tekst i fotki wystarczają.Pozdrawiam,Kasia

    OdpowiedzUsuń
  13. połaczenie długości bluzki i spódniczki świetne! Boskie buty ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz, spódniczka i espadryle są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie wyglądasz w każdej kolejnej odsłonie ! :D może skompletuj coś w tym stylu także dla mężczyzn ? jesteś rewelacyjna jeśli chodzi o połączenia.. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.