10 października 2014

WHITE JACKET


Wracam do Was po tygodniowej przerwie, spowodowanej problemami zdrowotnymi. Nie będę zanudzać opowieściami o moich dolegliwościach. Powiem tylko, że lordowskie party oraz wesele miały w tym swój spory udział. 

Nadal czuję się fatalnie, ale musiałam wziąć się w garść i własnie jestem w drodze do Poznania. Ciekawskich zapraszam jutro na Instagram, gdzie na bieżąco będę dzielić się z Wami nowinkami z pewnego wydarzenia.

Dużo zdrowia i słonecznego weekendu Mordeczki ;-)








JACKET, SWEATSHIRT: H&M | JEANS: BERSHKA | SLIP-ON SNEAKERS: RIVER ISLAND | BAG: PULL&BEAR | WATCH: MOHITO

8 komentarzy:

  1. Super zestaw. Kocham takie żakiety :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wyglądasz :)
    Ja jutro też do Poznania, ale do kuzynki hihih
    miłego :)

    Alice ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to może się gdzieś na siebie natkniemy w niedzielę ;-) O ile jeszcze będziesz.

      Usuń
  3. Coraz bardziej przekonuje się do slip-onów. :-) Na jesień idealne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te buty są super! Mam takie w panterke

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz rewelacyjnie - uwielbiam takie połączenia <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosto, ale z klasą - tak lubię najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.