17 sierpnia 2015

SPLIT, CHORWACJA - OUTFIT NR 2: BIAŁY TOP Z FALBANKĄ, SZORTY, DUŻY NASZYJNIK I KASZKIETÓWKA



Dzień drugi spędziliśmy na dość długim porannym spacerze. Na zdjęciu powyżej w tle widać drogę prowadzącą do ogromnego parku. Poniżej taras widokowy i przepiękna panorama miasteczka.

Zestaw podobny do pierwszego, jednak zwiewna bluzka była o niebo lepszym wyborem niż obcisły top. Żeby nie było nudno, postawiłam na dość krzykliwe dodatki w postaci dużego naszyjnika i kaszkietówki.












TOP: NEW YORKER | SZORTY: BERSHKA | CZAPECZKA: H&M MEN | OKULARY: CUBUS | NASZYJNIK: STRADIVARIUS | BUTY: ADIDAS SUPERSTAR | TORBA: SECOND HAND


*****

Następnie wybraliśmy się na plażę Jezinac, która według nas była drugą (zaraz po Trstenik) najładniejszą plażą w Splicie. Nie polecam jedynie stołowania się w tamtejszym barze - jedzenie pozostawiało wiele do życzenia :/






KOSTIUM KĄPIELOWY: TUTAJ LUB TUTAJ

7 komentarzy:

  1. Klimat zdjęć nieziemski. Lubię tak luźne połączenia. Niestety ze względu na wadę nie mogę nosić okularów przeciwsłonecznych, bo ślepne jak kura na noc :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega zdjęcia! Świetnie wyglądasz:) Dodatki fajnie ożywiły stylizację :D :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjecia i piękne widoki! A stylizacja jak najbardziej mi się podoba, torebka faktycznie rozwesela cała stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjecia i piękne widoki! A stylizacja jak najbardziej mi się podoba, torebka faktycznie rozwesela cała stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jacie, zazdroszczę chorwacji! I zachwyca mnie połączenie topu i szortów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się szorty - uwielbiam takie 'podarte' ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.