09 września 2015

SPLIT, CHORWACJA - BONUS: BIAŁA SUKIENKA Z KORONKĄ


Wróćmy na chwilę do Chorwacji. Tak, jak Wam pisałam na siedmiu zestawach skończyć się nie mogło. Mam jeszcze dwa bonusiki :) Pierwszy to biała, zwiewna sukienka z koronkowym wykończeniem. Zamówiłam ją na Allegro i kiedy przyszła... załamałam ręce. Gdzież ja, taki krasnal mały w to wejdę. W sensie wejdę, tyle że się utopię. 

Jakem rzekła, tak też się stało. Coby ratować sytuację, wyciągnęłam z buta sznurówkę, przewiązałam się nią w pasie i wyciągnęłam nadmiar materiału nadeń, tworząc luźną, powiewającą na wietrze falbankę :D Ot i cała historyja.





Pod względem designu i estetyki był to najpiękniejszy bar w Splicie! Biało-granatowe pokrowce na fotelach, rośliny w białych donicach i przepiękny owalny "parawan" niesamowicie cieszyły moje oczy.











W jednym ze sklepików na rynku był tak ogromny wybór żelek, jakiego jeszcze nigdzie nie widziałam.


SUKIENKA|DRESS: ALLEGRO
SANDAŁY|SANDALS: MANGO
BRANSOLETKI|BRACELETS: HOUSE

6 komentarzy:

  1. Do tej pory mój ulubiony z Twoich chorwackich zestawów. Kawałek sznurka i sukienka odratowana. I to w jakim stylu! Wyszło świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No powiem Ci Ewciu, że te sznurówki mnie uratowały. Będę w przyszłym roku kombinować z tą sukienką. Może nałożę tył na przód. Jest świetna z "wyglądu", ale dość problematyczna w noszeniu.

      Usuń
  2. magiczne zdjęcia <3 a sukienka chyba nawet lepiej z ta sznurówką wygląda, bo nabrała niebanalnego wyglądu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Magiczne miejsce i zestaw ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka prezentuje się super! Bardzo fajny ten patent ze sznurkiem :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.