02 listopada 2015

KARDIGAN W AZTECKIE WZORY I JEANSY BOYFRIENDY



Czy ja przypadkiem nie wspominałam w poprzednim poście o wychodzeniu z remontem na prostą? Hmmm... no cóż. Powiem tak. Jeśli przewidujecie, że remont potrwa jakieś siedem dni, dodajcie do tego kolejnych siedem i jeszcze na wszelki wypadek ze trzy. Padam na twarz. Kręgosłup mi siada, a ręce odpadają. Generalnie najgorsze już za nami (chociaż to zdanie wypowiadałam już pod koniec ubiegłego tygodnia i niestety zapeszyłam) :p 











KARDIGAN|CARDIGAN: NEW YORKER
KOSZULKA|T-SHIRT: RESERVED
JEANSY|JEANS: PULL&BEAR
TOREBKA|BAG: ZARA
NASZYJNIK|NECKLACE: STRADIVARIUS
BOTKI|BOOTS: CZASNABUTY.PL
ZEGAREK|WATCH: CLUSE

5 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.