20 lipca 2016

ZAKUPY Z CHIŃSKICH STRON - LIGHTINTHEBOX: CZARNO-BIAŁY KOMBINEZON W PASKI


Hej kobitki (i ewentualni mężczyźni) ;)
Na moim kanale You Tube ruszy lada dzień nowy cykl filmów, w których będę Wam pokazywać zakupy z chińskich stron. Często pytacie o jakość tych rzeczy, prosicie o pomoc w zakupach, więc myślę, że tego typu filmy mogą być dla Was pomocne. Będę omawiać każdą rzecz, która do mnie przyszła oraz opisywać Wam moje pierwsze wrażenia. Serdecznie zapraszam do subskrybowania kanału, żebyście mogli być na bieżąco.

Kombinezon, który mam na sobie (oraz dwa przepiękne stroje kąpielowe - te zobaczycie w kolejnych postach) pochodzi ze sklepu LIGHTINTHEBOX i poszedł na pierwszy ogień. Tutaj >KLIK< możecie zobaczyć, jak prezentuje się na modelce. Koło czwartku/piątku postaram się wrzucić film z moją opinią na jego temat. Tymczasem zostawiam zdjęcia. 
Buziaki i do następnego :*












KOMBINEZON|JUMPSUIT: LIGHTINTHEBOX   >KLIK<
SANDAŁKI|SANDALS: STRADIVARIUS (stara kolekcja)
ZEGAREK|WATCH: MOHITO (stara kolekcja)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.