11 sierpnia 2016

Haule zakupowe, nowe pomysły na posty, ambitne treści... i nieodparte wrażenie, że mam jeszcze coś do zrobienia.



Pozostając jeszcze w temacie z poprzedniego posta, chciałam Wam bardzo, ale to bardzo serdecznie podziękować za poświęcony czas i tyle rzeczowych opinii. Mam świadomość, że trochę wymusiłam na Was zabranie głosu w sprawie, ale wiecie... to wszystko z dbałości o Wasze szare komórki ;) Coby się nie zastały i miały możliwość wykazania. 

Nadal mam mocno mieszane uczucia. Bo z jednej strony chciałabym tworzyć ambitne i wartościowe treści, które na blogu prędzej czy później znajdą swoich zwolenników, z drugiej - cienko u mnie z czasem (albo raczej z jego organizacją). Całkiem inną beczką jest You Tube, na którym panują zasady zupełnie odwrotne. Znaczy... moje ambicje tak jak w przypadku bloga są takie, żeby treść, obrazek i jakość były na poziomie. Natomiast wymagania publiczności sprowadzają się do hauli zakupowych. 

Absolutnie nikomu nie ujmuję - haule przydatna rzecz. Ale mnie sumienie każe robić coś więcej. Każe tworzyć filmy, których przygotowanie wymaga kilku godzin pracy. Których montaż wymaga kilkunastu godzin pracy. I co tu począć, kiedy rozdwoić się nijak nie idzie? Kiedy ręce ino dwie, a głowa ino jedna. I kiedy w tejże rodzą się coraz to nowe pomysły na serie postów, na serie filmów. I kiedy wypadałoby już może nie wymyślać. Już może roboty se więcej nie dodawać. A tu taki klops, że pracoholizm to moje drugie imię. I na dupie bezczynnie siedzieć nie potrafię. I delektować się czasem wolnym nie potrafię. Bo wciąż mam nieodparte wrażenie, że jeszcze jest coś do zrobienia ;)


STYLIZACJA
Luźne zestawienie sportowego stylu, przełamane delikatnym zwiewnym topem z koronką. Podarte szorty to coś, co uwielbiam, a te dodatkowo wyróżnia śliczny różowy kolor. Idealnie skomponowała mi się tutaj różowa czapka z daszkiem oraz czarne sportowe buty z różowymi wstawkami. Mam nadzieję, że mimo wszystko nie przesłodziłam ;)









BUTY|SHOES: PAPILION.PL (tutaj)
TOP: PROMOD (wyprz. %)
SZORTY|SHORTS: SHEIN (tutaj)
CZAPECZKA|CAP: SHEIN (tutaj)
ZEGAREK|WATCH: CLUSE



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.